Testimonis d’un intercanvi

La Laura i l’Olga, participants del Banc de Temps (BDT), van realitzar un dels primers intercanvis del projecte i volen compartir amb tothom un resum de la seva experiència.

Valoració de la Laura:
Voldria compartir la meva experiència amb tots vosaltres, participants del Banc de Temps i amb els que encara no us heu inscrit, i us animo a participar. He contactat amb l’Olga per ajudar-la amb temes d’informàtica. Ha sigut una experiència molt agradable, ja que l’Olga i jo hem tingut connexió des del primer dia i això et facilita molt la feina. Hem fet documents i carpetes, veure les opcions que té el correu electrònic, canviar el fons de pantalla, buscar amb el Google… A més de tot això, hem parlat i ens hem conegut.
Recomano que feu el pas per fer servir el BDT. Una molt bona experiència!foto ordinador

Valoració de l’Olga:
Les hores compartides amb la Laura varen ser molt productives i molt distretes, ja que les dues ens comunicàvem d’allò més bé. L’únic que em sap greu és que jo encara no he fet cap aportació i tinc moltes ganes de fer-ho. Espero i desitjo que la gent s’apunti, tinguem més demandes per triar i remenar, que la gent ens comuniquem aportant experiència, alegria i color a les nostres vides.
Una forta abraçada a tots els components del BDT

Anuncis